Idag fick jag följa med matte i bilen till ett par kompisar som hon är "Dagmatte" till. Vi busade en stund och ahde skojigt, inte had evi tid att rsta oss just då inte. Det blev en rätt varm och halvlång promenad, men skoj hade, och så småningom rastade vi oss också.
På vägen hem hittade matte en massa blommor i olika färger och då ville hon ha med dem och mig på några bilder, så blev det också. Väl hemma var jag både varm och jättetörstig. Men nöjd var jag.
Today I go with mom in the car to a couple of friends that she is "Daymum" to. We played around for a while and had a lot of fun, no time for pooping and peeing.
It was a rather warm outdoors and we did take and modern long walk, but we had fun during the walk. After a while we also got time to poop and pee.
On the way home my mum found a lot of flowers in different colors and when she wanted to take pictures with them and me at some pictures, so she did.
Back home, I was hot and very thirsty. But I was happy I.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar